Accesibilidade

Accesibilidade

DECLARACIÓN DE ACCESIBILIDADE

De conformidade co disposto no Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, sobre accesibilidade dos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles do sector público (en diante, Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro) as entidades integrantes do sector público deberán garantir os requisitos de accesibilidade dos seus sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles. Así mesmo e de acordo con o disposto no artigo 15 do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, as entidades responsables das webs e aplicacións para móbiles proporcionarán unha declaración de accesibilidade detallada, exhaustiva e clara sobre a conformidade dos seus respectivos sitios web e aplicacións para dispositivos móbiles co disposto no mesmo.

A presente declaración de accesibilidade aplícase ao sitio web do Comisionado para o Mercado de Tabacos: https://cmtabacos.sede.gob.es.

Situación de cumprimento

Este sitio web é parcialmente conforme co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro, debido á falta de conformidade dos aspectos que se indican a continuación.

Contido non accesible

O contido que se recolle a continuación non é accesible polo seguinte:

  1. Falta de conformidade co Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro: poderían existir fallos puntuais de edición nalgunha páxina web, tanto en contidos HMTL como en documentos finais, publicados en data posterior ao 20 de setembro de 2018 (data de entrada en vigor do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro). Concretamente pode haber erros naqueles documentos que conteñen gráficos ou táboas complexas.
  2. Carga desproporcionada: non aplica.
  3. O contido non entra dentro do ámbito da lexislación aplicable: Existen arquivos ofimáticos en PDF ou outros formatos publicados antes do 20 de setembro de 2018 que non cumpren na súa totalidade todos os requisitos de accesibilidade; tamén poden estar nesa situación contidos de terceiros non financiados, nin desenvolvidos, nin baixo o control deste Ministerio.

Preparación da presente declaración de accesibilidade

A presente declaración foi preparada o 20 de outubro de 2020.

O método empregado para preparar a declaración foi unha autoevaluación levada a cabo polo propio organismo.

Última revisión da declaración: 20 de outubro de 2020.

Observacións, datos de contacto e mecanismo de comunicación

Pode realizar comunicacións sobre requisitos de accesibilidade (artigo 10.2.a) e seguintes do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro) como, por exemplo:

  • Informar sobre calquera posible incumprimento por parte deste sitio web.
  • Transmitir outras dificultades de acceso ao contido.
  • Formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web.

A través das seguintes vías:

  • Correo electrónico: soporte.cmt@cmtabacos.hacienda.gob.es
  • Presencialmente no Servizo de atención cidadá: no Paseo da Habana, 140, Madrid, no seguinte Horario de atención: De luns a xoves, de 9:00h a 14:30, e de 15:30 a 18, e os venres, en horario de 9:00 a 14:30.

Tamén pode solicitar en formato accesible información que non cumpra cos requisitos de accesibilidade ben por estar excluída, ben por estar exenta por carga desproporcionada; ou formular unha queixa por incumprimento dos requisitos de accesibilidade no procedemento para a presentación de queixas e suxestións.  Nas solicitudes de información accesible deben concretarse con toda claridade os feitos, razóns e petición que permitan constatar que se trata dunha solicitude razoable e lexítima.

Tanto as comunicacións, como as solicitudes de información accesible e queixas, serán recibidas e tratadas pola área de Tecnoloxías da Información e das Comunicacións, como unidade responsable dos contidos deste sitio web.

Procedemento de aplicación

A través deste procedemento poderá iniciar unha reclamación para coñecer e oporse aos motivos da desestimación dunha solicitude de información accesible ou queixa, instar a adopción das medidas oportunas no caso de non estar de acordo con a decisión adoptada, ou expor as razóns polas que se considera que a resposta non cumpre cos requisitos esixidos.

Ligazón ao procedemento de reclamación , que debe dirixir á Unidade responsable de accesibilidade do Ministerio de Facenda, Departamento de adscrición do Comisionado para o Mercado de Tabacos. As reclamacións serán recibidas e tratadas pola Subdirección Xeral de Información de Transparencia, Protección de Datos e Servizos Web (que exerce as funcións de Unidade responsable de accesibilidade do Ministerio de Facenda, do quedependemos), ou á Secretaría Xeral Técnica (se a reclamación é por unha actuación da este Unidade).

Contido opcional

No futuro levarán a cabo revisións parciais diarias da contido web novo ou modificado, tanto dos persoais como das páxinas e documentos finais publicados, a fin de asegurar o cumprimento dos requirimentos de accesibilidade da Norma UNE-EN 301549:2019, considerando as excepcións do Real Decreto 1112/2018, de 7 de setembro.

Entre outras procúranse adoptar as seguintes medidas para facilitar a accesibilidade:

  • Utilización de texto alternativo nas imaxes
  • As ligazóns ofrecen detalles da función ou destino da hiperligazón
  • Uso dos estándares do W3C: XHTML 1.0, CSS 3.0, WAI AA.